I. Rezervavimo procesas Online
Rezervavimas pasinaudojant rezervavimo sistema atliekamas taip:
1. Klientui suteikiama galimybė rinktis siūlomus Paketus bei standartines nakvynes, kurios yra pateiktos rezervavimo lentelėje.
2. Susipažinęs su Paketo sudėtimi ir kaina Klientas gali pasirinkti terminą pasirinktam kambariui bei papildomas sąlygas arba paketą.
3. Išsirinkęs pasiūlymą Klientas pereina į kitą žingsnį – formuliarą, kuriame nurodo savo asmens duomenis bei savo pastabas dėl rezervavimo.
4. Užpildęs duomenis, Klientas gali atlikti avanso apmokėjimą vienu iš šių būdų:
* kredito kortele (Visa, Mastercard, Eurocard);
* elektroniniu banko pervedimu (EVP International);
4a. Pasirinkęs vieną ir dviejų pirmųjų galimybių, Klientas nukreipiamas į puslapį, kuriame galima atlikti pinigų apmokėjimą pasinaudojant sistema EVP International. Duomenų autorizavimas prasideda susijungus su sistema EVP International šifruoto 128 bitų protokolo pagalba. Sistemai EVP International priėmus įmoką, Klientui automatiškai pranešama el. laišku, patvirtinančiu apmokėjimą ir rezervavimą. El. laiške bus nurodyta: kliento duomenys, viešbučio pavadinimas, bendra nakvynės kaina, įmokėtas avansas ir suma, kurią reikės mokėti viešbutyje. Likusią sumą už įsigytą nakvynę Klientas sumoka viešbutyje. Rezervavimą patvirtinantį el. laišką reikia pateikti viešbutyje kaip sumokėto avanso įrodymą bei likusios sumos apskaičiavimą.
4b. Klientui pasirinkus trečią galimybę (mokėti banko pervedimu arba vėliau), jis el. paštu gaus pradinio rezervavimo patvirtinimą, kuris bus patvirtintas sumokėjus avansą paprastu banko pervedimu arba interneto sistema. Rezervavimas laikomas pradiniu 48 valandas nuo jo užsakymo ir, per tą laiką, negavus avanso, gali būti panaikintas. Gavus avansą, Klientas gauna rezervavimą patvirtinantį el. laišką, kurį reikia pateikti viešbučio administratorei galutiniam atsiskaitymui.
5. Klientas supranta, kad internetinėje rezervavimo sistemoje įvykus gedimui/programavimo klaidoms, jei, atsižvelgiant į paslaugų sudėtį, paskelbta paslaugų kaina yra nepagrįstai maža/didelė, viešbutis turi teisę per 10 dienų nuo rezervavimo patvirtinimo informuoti Klientą dėl klaidos ir reikalauti sumokėti pilną kainą, o Klientui atsisakius sumokėti pilną kainą – nutraukti sutartį/atsisakyti teikti paslaugas, nepadengiant Kliento nuostolių.
Ia. Rezervavimas pagal užklausimą
Nesant laisvo kambario užsakant internetu, Klientui gali būti pasiūlytas kambarys pagal užklausimą. Užpildęs formuliarą, Klientas el. paštu gauna termino patvirtinimą (arba jo nebuvimą) bei informaciją apie tai, kaip sumokėti avansą. Klientas gali sumokėti avansą kredito kortele, elektroniniu arba paprastu banko pervedimu. Rezervavimas bus patvirtintas avanso gavimo metu. Sumokėjęs avansą, Klientas gaus el. laišką, patvirtinantį rezervavimą, kurį reikia pateikti atvykus į viešbutį galutiniam atsiskaitymui.
II. Apmokėjimas ir rezervavimo panaikinimas
1. Klientas sumoka nurodytą avansą vienu iš sistemoje naudojamų trijų būdų, o likusią dalį sumoka atvykęs į viešbutį.
2. Klientas nemoka jokių išlaidų, susijusių su rezervavimo sandorio vykdymu.
3. Panaikinus rezervavimą likus ne mažiau kaip 3 dienų iki numatyto atvykimo, tai nemokama. Viešbutis privalo per 21 dieną gražinti visą sumokėtą avansą.
4. Panaikinus rezervavimą likus mažiau kaip 3 dienų iki numatyto atvykimo, avansas lieka viešbučiui. Panaikinus rezervaciją šiuo atveju prarandama visa sumokėto avanso suma.
5. Jei Klientas atliko rezervaciją Viešbučio pasiūlyta akcijine kaina su akcijos paslaugų paketu, Klientui pakeitus užsakymo sąlygas, Viešbutis turi teisę perskaičiuoti visą užsakymo kainą pagal tuo metu galiojančias kainas.
III. Baigiamosios nuostatos
1. Klientas privalo teisingai nurodyti duomenis rezervavimo formuliare. Viešbutis neatsako už neteisingai pasirinktą atvykimo arba išvykimo terminą nei už klaidingus Kliento nurodytus kitus duomenis.
2. Už teisingą imamų rezervavimo pinigų aptarnavimą atsako elektroninė apmokėjimo sistema EVP International.
3. Viešbutis arba rezervavimą internetu aptarnaujanti firma neatsako už sistemos nepasiekiamumą ne dėl jų kaltės ir už kitus nuo jų nepriklausančius nesklandumus.
IV. Asmens duomenys
Rezervuodamas paketą viešbutyje, rezervuojantysis sutinka, kad jo asmens duomenys patektų į serviso duomenų bazę. Šie duomenys bus naudojami rezervavimo procedūrai įvykdyti iki galo bei rinkodaros tikslais pagal 1997-09-28 sutarties dėl asmens duomenų apsaugos sąlygas.
V. Nuostatų patvirtinimas
Pažymėjęs „susipažinau su taisyklėmis“ Klientas pareiškia, kad suprato taisyklėse pateiktas sąlygas ir su jomis sutinka. Nepatvirtinus taisyklių, rezervavimas neveikia.
Dovanų kupono užsakymo taisyklės:
1. Dovanų kuponas (-ai) patvirtina dovanų kupono (-ų) turėtojo teisę naudotis paslaugomis už dovanų kupone (-uose) nurodytą sumą
2. Dovanų kupono (-ų) turėtojai gali naudotis tik viešbučio "Simpatija" paslaugomis
3. Pageidaujamai paslaugų pirkimo sumai viršijus dovanų kupono (-ų) vertę, susidariusį skirtumą galima sumokėti grynaisiais pinigais
4. Dovanų kuponas (-ai) nėra keičiamas (-mi) į grynuosius pinigus
5. Dovanų kuponas (-ai) galioja 3 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu nenurodyta kitaip
6. Jeigu dovanų kuponas (-ai) nebuvo panaudotas (-ti) jo (jų) galiojimo laikotarpiu, vėliau jis (jie) laikomas (-mi) negaliojančiu (-iais)
7. Dovanų kupono (-ų) turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone (-uose), likusi suma dovanų kupono (-ų) turėtojui negrąžinama
8. Dovanų kupono (-ų) turėtojui, atsiskaitančiam dovanų kuponu (-ais), PVM sąskaita - faktūra neišrašoma
9. Dovanų kuponas (-ai) turi būti išnaudotas (-oti) per vieną kartą
10. Dovanų kupono turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta Dovanų kupone (-uose), likusi suma Dovanų kupono turėtojui negrąžinama. Dovanų kuponą privalu išnaudoti per vieną kartą.
Viešbutis “Simpatija”
Vilniaus al. 2A, Druskininkai
___________
UAB Travel Technology
info@simpatijahotel.lt
tel.: +370 313 51 555
www.simpatijahotel.lt
1. Svečiai viešbutyje laukiami atvykstant nuo 15 val. Svečių išvykimo laikas iki 12 val.
2. Jeigu pageidaujate iš viešbučio išvykti vėliau, prašome apie tai iš anksto informuoti viešbučio registratūrą.
Vėlyvas išvykimas gali būti užsakomas tik esant galimybei ir yra taikomas papildomas mokestis (15€).
3. Atvykus į viešbutį turi būti užpildyta svečio registracijos kortelė ir pateiktas asmens tapatybės dokumentas.
4. Kambariuose ir viešbučio bendro naudojimo patalpose rūkyti draudžiama (išskyrus balkonus). Nesilaikant šios taisyklės bauda - 100€.
5. Kambariuose gali nakvoti tik viešbučio administracijoje prisiregistravę asmenys. Neregistruoti svečiai gali lankytis nuo 8.00val. iki 22.00val. Jeigu svečias lieka Jūsų kambaryje po 22.00val., taikomas papildomas mokestis. Mokesčio dydį galite sužinoti paskambinę į registratūrą.
6. Viešbučio svečiai atlygina viešbučiui padarytus materialinius nuostolius, kurie atsirado dėl svečių ar jų pasikviestų asmenų kaltės. Administratorius turi teisę iškeldinti iš kambario asmenis, jeigu jie nesilaiko ir šiurkščiai pažeidžia viešbučio vidaus tvarkos taisykles bei reikalauti atlyginti padarytą žalą ir nuostolius. Bet kokie ginčai sprendžiami derybomis, o nepavykus – LR įstatymų nustatyta tvarka.
7. Viešbutyje gyvūnai negali būti apgyvendinti. Išimtiniais atvejais viešbučio svečiai, norintys atsivežti į viešbutį gyvūną (-us), turi iš anksto tai suderinti su viešbučiu. Už kiekvieną svečio į viešbutį atsivežtą gyvūną, imamas papildomas mokestis; gyvūno (-ų) šeimininkas yra atsakingas už viešbutyje gyvenantį gyvūną (-us) ir įsipareigoja visiškai atlyginti gyvūno (-ų) padarytą žalą viešbučiui;
8. Apie pastebėtus techninius gedimus ar netinkamą paslaugos kokybę viešbučio svečiai informuoja viešbučio administraciją, priešingu atveju, viešbutis atleidžiamas nuo atsakomybės.
9. Nuo 22.00 val. iki 8.00 val. (vietos laiku) viešbutyje – ramybės laikas. Prašome gerbti visų svečių poilsį. Viešbutis turi teisę nedelsiant iškeldinti svečius, kurie nesilaiko nustatyto ramybės laiko taisyklės ir trukdo kitų svečių poilsį – tokies svečiams už nakvynę pinigai nėra grąžinami. Jeigu Jums trukdo ilsėtis kiti svečiai, prašome kreiptis į viešbučio registratūrą.
10. Kambariai tvarkomi kasdien, nuo 9 iki 17 val., klientui nesant kambaryje. Kambarinė, tvarkydama kambarį, pakeis rankšluostį tik tuomet, jei jis bus paliktas ant grindų. Patalynė be svečio prašymo keičiama ne dažniau kaip po 3 pragyvenimo viešbutyje parų.
11. Vertingus daiktus rekomenduojame laikyti kambariuose esančiuose seifuose/seife registratūroje. Už vertingus daiktus, paliktus kambaryje viešbutis neatsako.
12. Jūsų ir Jūsų turto saugumui užtikrinti viešbučio bendro naudojimo patalpose bei pastato išorėje įrengtos vaizdo stebėjimo kameros. Už nepanaudotas viešbutyje teikiamas paslaugas pinigai negrąžinami.
13. Viešbučio svečiai privalo laikytis priešgaisrinės saugos taisyklių (jas rasite viešbučio kambaryje).
14. Už nepanaudotas viešbutyje teikiamas paslaugas pinigai negrąžinami.
15. Viešbučio svečiai už paslaugas gali atsiskaityti išankstiniu pavedimu, grynaisiais pinigais (Eurais) arba kreditinėmis kortelėmis. Jūsų kreditinės kortelės duomenys (jei jie buvo pateikti) bus saugomi 3 mėn. nuo išsiregistravimo datos, o vėliau sunaikinti.
16. Visi Jūsų pateikti duomenys pateikti registracijos kortelėje, užsakant paslaugas internetu, el. paštu, telefonu ar kitomis komunikacijos priemonėmis yra kaupiami ir saugomi UAB “Travel Technology” įmonėje įstatymų numatyta tvarka paslaugos suteikimo, finansinių atsiskaitymų, turto saugumo užtikrinimo ir įstatymų reikalavimo tikslais. Duomenų perdavimas trečiosioms šalims galimas tik įstatymu numatyta tvarka.
17. Jūs turite teisę susipažinti, taisyti, papildyti savo duomenis, reikalauti stabdyti duomenų tvarkymą, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, dėl netinkamo asmens duomenų naudojimo; nepateikti savo asmens duomenų (tokiu atveju galite prarasti galimybę gauti paslaugas) bei bet kuriuo metu atšaukti savo sutikimą.
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Skaityti daugiau
Slapuko pavadinimas | Slapuko paskirtis | Sukūrimo momentas | Galiojimo laikas | Naudojami duomenys |
---|---|---|---|---|
XSRF-TOKEN | Aplikacijos saugumui padidinti. | Įeinant į svetainę | 2 valandos | |
laravel_session | Sesijos slapuko sugeneravimas | Įeinant į svetainę | Iki svetainės lango uždarymo | PHP sesijos identifikatorius |
_ga | Google Analytics | Įeinant į svetainę | 2 metai | |
_gid | Google Analytics | Įeinant į svetainę | 4 metai | |
agree_with_cookies | Pažymi, kad vartotojas sutiko su slapukų naudojimu. | Paspaudus sutinku mygtuką. | 4 metai | |
extend_reservation_in | Saugo laiką iki rezervacijos pabaigos | Sukūrus kambario rezervaciją. | 1 dieną |